Disaronno International heeft per april 2022 de gepersonaliseerde communicatie- en marketingmiddelen voor de horeca bij Menuez ondergebracht. Met een op maat gemaakt Brand Management Platform zal Menuez horecaondernemers en vertegenwoordigers van Disaronno in Nederland, België en Luxemburg ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en de verkoop van verschillende populaire alcoholische dranken.

Gegarandeerde uniforme uitstraling in de Benelux

Door de lokale marketingactiviteiten bij Menuez onder te brengen weet Disaronno zeker dat een landelijk uniforme uitstraling gegarandeerd is en heeft het meer inzicht in de lokale horeca-activiteiten, terwijl de horecaondernemers zelf flexibel kunnen inspelen op hun lokale strategie. Joost Pronk Trade Marketing Disaronno International: “Door het ontwerpen en inkopen van onze promotiematerialen bij Menuez onder te brengen, professionaliseren wij de ondersteuning aan onze lokale horecaondernemers op een efficiënte wijze. We bieden ze meer flexibiliteit en maatwerk, terwijl wij meer inzicht krijgen in de totale promotie. Door alle activiteiten centraal inzichtelijk te maken, kunnen we samen met de horecaondernemers alle communicatieactiviteiten in zowel Nederland, België als Luxemburg optimaal op elkaar afstemmen voor een maximaal effect.”

Uniformiteit, kwaliteit en gemak

Geerteke Verbaten, oprichter Menuez International: “Dat Disaronno binnen een half jaar nadat België en Luxemburg onder hun management zijn gekomen met het opbouwen van hun eigen Brand Management Platform is gestart, bevestigt hun professionele kijk op marketing en communicatie. Zij beseffen als geen ander hoe belangrijk het is om te zorgen voor een uniforme uitstraling en tegelijkertijd je lokale partners gemak en extra service te bieden. Wij hopen door onze samenwerking en het toevoegen van onze lokale on- en offline marketingexpertise de betrokkenheid van alle ondernemers te vergroten en de resultaten te verbeteren.”