Eindelijk is de horeca weer open! Om dit heuglijke feit te vieren heeft Lipton Ice Tea een nieuwe actie bedacht: ‘Hét Lipton Terras van 2022’. Consumenten kunnen van april tot en met september stemmen op hun favoriete Lipton-terras. De horeca-eigenaren van de mooiste, gezelligste en populairste terrassen maken kans op fantastische geldprijzen. Menuez produceerde en verspreidde al het promotiemateriaal voor deze sympathieke campagne.

Gratis verkoopondersteunende materialen

Horecaondernemers die aan de actie willen meedoen kunnen hun terras gratis aanmelden via https://unileverpartners.nl/verkoopondersteuning/stemopjefavoriet. Ook kunnen ze op deze website terecht voor gratis verkoopondersteunende materialen waarmee ze aan hun terrasgasten kunnen laten zien dat hun terras in de race is voor Hét Lipton Terras van 2022. Het pakket bestaat uit:

  • A4-poster (staand)
  • A5-tafelkaart (staand)
  • Tafelsticker
  • Raamsticker
  • iPad-sticker

Om de actie zo persoonlijk mogelijk te maken kunnen de horeca-eigenaren alle promotiematerialen personaliseren door hun logo aan het drukwerk toe voegen en delen van de tekst aan te passen. Bij de poster en de tafelkaart is het zelfs mogelijk om een foto van de horecaonderneming te uploaden. Het bestellen van alle promotiematerialen vindt vervolgens plaats binnen het speciale Brand Management Platform dat Menuez voor Lipton Ice Tea heeft ontwikkeld.

Grote rol voor de QR-code

Behalve aan alle lokale promotiematerialen besteed Lipton Ice Tea extra aandacht aan de campagne door op alle supermarkt- en horecaverpakkingen én op de verkoopondersteunende materialen een Scan & Stem QR-code te plakken die consumenten kunnen scannen om zo hun stem uit te brengen. Mede omdat de persoonlijke QR-code in de actie heel belangrijk is, zal het team van Menuez iedere bestelling controleren. Wij zorgen ervoor dat de merkidentiteit is gewaarborgd en de bestelling conform budget is, we verzorgen de opmaak, controleerden de tekst en de QR-code, nemen de inkoop uit handen en zorgen ervoor dat alle producten met de meest hoogwaardige materialen worden geproduceerd. Om er zeker van te zijn dat de bestellingen op tijd en bij de juiste horecaondernemers worden afgeleverd, heeft het team van Menuez de eerste bestellingen zelfs persoonlijk door heel Nederland bezorgd.

Dat het beste terras maar mag winnen!

Dat Lipton voor horecaondernemers de mogelijkheid creëert om zichzelf nog beter op de kaart te zetten is in de markt heel goed ontvangen. Benieuwd of het aanbieden van (gratis) lokale promotiematerialen ook voor jouw merk toegevoegde waarde kan hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Onze experts delen met plezier hun kennis en ervaring.