Met ons Brand Management Platform creëer je een centrale plek voor het organiseren, beheren, delen, ontwerpen, personaliseren, verspreiden en analyseren van al je on- en offline marketingmaterialen. Een platform in je eigen look-and-feel dat toegankelijk is voor al je lokale partners en ondernemers, (buitendienst)medewerkers, klanten en collega’s.
Personaliseren met één druk op de knop
Ieder merk, iedere ondernemer en iedere locatie is uniek. Maar de wensen en behoeften op het gebied van lokale marketing en promotie vertonen ook veel overeenkomsten. Iedere ondernemer wil immers meer omzet genereren. Om lokale ondernemers hierbij te ondersteunen kunnen merken via het platform van Menuez gepersonaliseerde middelen aan ondernemers beschikbaar stellen.
In de veilige en gebruikersvriendelijke online omgeving kan iedereen gemakkelijk marketingmaterialen zoals posters, tafelkaartjes, menukaarten, prijslijsten, flyers, kleding en online mediacampagnes ontwerpen en bestellen. Ieder item is personaliseerbaar en met één druk op de knop door te vertalen naar alle andere formaten. Zonder dat je daar als merk omkijken naar hebt.
Persoonlijke ondersteuning
Het team van Menuez controleert bijna iedere bestelling. Wij zorgen dat de merkidentiteit wordt gewaarborgd, bewaken het budget, regelen de opmaak, doen de tekstcontrole, nemen de inkoop uit handen en zorgen dat alle producten met de meest hoogwaardige materialen worden geproduceerd en geleverd. En uiteraard zorgen we dat jij als opdrachtgever 24/7 inzicht hebt in alle bestellingen via ons online dashboard en ontvang je iedere maand een uitgebreid overzicht van alle bestellingen.