Menuez implementeert aanpak suikervrij voor CCEP

Consumenten zijn steeds vaker op zoek naar drankjes met weinig of geen calorieën en tegelijkertijd willen ze ook smaakvariatie en beleving. Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) speelt in op die behoeften en lanceerde dit voorjaar drie nieuwe smaken en nieuwe menukaarten om het suikervrije aanbod in de horeca te presenteren. Menuez zorgde er vervolgens voor dat…

Lees meer

Mooi weer + einde middag = tijd voor Aperol Spritz

Het is lekker weer en dus bij uitstek tijd voor Aperol Spritz. Om deze boodschap op de juiste plek en op het juiste moment bij de doelgroep over te brengen, maakt het populaire Italiaanse drankmerk deze zomer, samen met Menuez, optimaal gebruik van de mogelijkheden van Digital Out-of-Home (DOOH) en hyper local advertising. Digital Out-of-Home…

Lees meer

Val op in het straatbeeld met Flag2Tag

Eens in de zoveel tijd ontdekken we een product waar we meteen verliefd op worden. De Flag2Tag is er zo een. Dit draaiende vlagbord geeft iedere bedrijfslocatie een vrolijke en vriendelijke uitstraling en trekt gegarandeerd de aandacht van passerend publiek. Gemakkelijk aan iedere gevel te bevestigen – en te verwijderen Het Flag2Tag-systeem bestaat uit een…

Lees meer
Swinkels family brewers

Royal Swinkels Family Brewers kiest voor Menuez International

Royal Swinkels Family Brewers heeft per maart 2022 alle gepersonaliseerde en standaard communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez ondergebracht. Met een op maat gemaakt Brand Management Platform zal Menuez horecaondernemers en vertegenwoordigers in 130 landen kunnen ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid van de tientallen biermerken van de onafhankelijke familiebrouwerij, waaronder La Trappe, Cornet, Bavaria…

Lees meer

Menuez nu ook verantwoordelijk voor lokale marketingondersteuning L’Oréal in de Benelux

L’Oréal maakt vandaag bekend alle hyperlokale marketingactiviteiten van de Benelux bij Menuez International onder te brengen. Het marketingbureau is al de partner van L’Oréal Nederland, en daar is nu de verantwoordelijkheid voor België en Luxemburg bijgekomen. Met het uitbreiden van de samenwerking wil L’Oréal de kappers in de Benelux dezelfde ondersteuning bieden bij het vergroten…

Lees meer

Summer of Love Playlist

Het lijkt erop dat de langverwachte ‘Summer of Love’ nu toch écht begonnen is. De zon schijnt volop, de coronamaatregelen liggen achter ons, de horeca zit weer vol en de vrijdagmiddagborrel is terug van weggeweest. En daar worden we natuurlijk ontzettend blij van!  Om het leven en de ‘Summer of Love van 2022’ te vieren, hebben wij voor onze…

Lees meer

PauligPRO en Menuez International: het recept voor succes

Wat is het leven zonder smaak? Niet veel, als je het aan Paulig vraagt. Het familiebedrijf in voedingsmiddelen en dranken biedt een wereld van smaken voor thuiskoks, barista’s en professionele koks. Sinds 1876 zorgt het team van 2.200 professionals in dertien landen voor alles wat lekker is. In Nederland is Paulig vooral bekend met hun…

Lees meer

Menuez en Lipton bedenken ludieke actie om de horeca te vieren

Eindelijk is de horeca weer open! Om dit heuglijke feit te vieren heeft Lipton Ice Tea een nieuwe actie bedacht: ‘Hét Lipton Terras van 2022’. Consumenten kunnen van april tot en met september stemmen op hun favoriete Lipton-terras. De horeca-eigenaren van de mooiste, gezelligste en populairste terrassen maken kans op fantastische geldprijzen. Menuez produceerde en…

Lees meer

Coca-Cola Europacific Partners biedt horecaondernemers extra steun met gratis re-order drankenkaarten

Zeker in deze voor horecaondernemers uitdagende tijden probeert Coca-Cola Europacific Partners goed mee te denken met haar klanten door ondernemers de mogelijkheid te bieden om op haar kosten een re-order te plaatsen van al hun drankenkaarten en deze optioneel ook te digitaliseren. En dat alles zónder dat deze ondernemers hun eigen look-and-feel kwijtraken.

Als dat geen service is. Hoe wij dit traject samen aanpakken, lees je in dit artikel:

Lees meer

Hoe Maxxium en Menuez het horecaondernemers, barkeepers en consumenten makkelijker maakt

Er is geen horecazaak die niet een van de 60 gedistilleerde drankmerken van Maxxium op de kaart heeft staan. Om horecaondernemers en hun barkeepers te helpen bij het samenstellen, bereiden en verkopen van hun drankaanbod, kunnen zij via het Brand Management Platform van Menuez verschillende typen cocktailkaarten personaliseren en bestellen. En dat wordt door horeca Nederland erg gewaardeerd.

Lees meer

Menukaart van de maand: café De Witte Aap

Grote kans dat, wanneer je vanmiddag of dit weekend op een terras neerstrijkt, er een menukaart van Menuez op tafel ligt. Niet dat je iets bij ons kunt bestellen natuurlijk, maar de kaart is wel bij ons aangevraagd/opgemaakt, gecontroleerd en geleverd. Uit de duizenden menukaarten die we deze maand hebben mogen leveren, viel er eentje wel…

Lees meer

Zo zet je jouw merk centraal op ieder terras

In 2021 was het terras voor veel horecaondernemers het redmiddel tijdens de beperkende coronamaatregelen. Inmiddels is het terras niet langer een opzichzelfstaand element, maar is het gelijkwaardig aan de binnenruimte(s). Het interieur en de stijl zijn doorvertaald naar het terras door de inzet van mooie (promotie)materialen, verlichting en aankleding. Nu de lente is begonnen, zijn…

Lees meer

Optisport kiest voor Menuez International

Optisport, exploitant van zo’n 400 zwembaden, ijsbanen, sporthallen en multifunctionele sport- en welzijnscentra verspreid door Nederland en België, heeft per januari 2022 alle gepersonaliseerde en standaard communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez ondergebracht. Met een op maat gemaakt Marketing Platform, inclusief unieke marketingkalender, zal Menuez het hoofdkantoor en alle lokale vestigingen ondersteunen bij het vergroten van de…

Lees meer

Bestel nu je gepersonaliseerde OLA-ijskaart 2022

Buiten is het nog koud en grijs, maar OLA en Menuez zijn al helemaal klaar voor de zomer. Traditiegetrouw opent OLA in januari het nieuwe ijsseizoen met de lancering van nieuwe ijsjes. Vanaf dit moment is het meteen ook mogelijk voor ondernemers om gratis hun ijskaart(en) te personaliseren en bestellen op het speciale Brand Management…

Lees meer

Nieuw in het assortiment: Barrels

Hoe gaaf zijn deze olievaten die je helemaal kunt personaliseren? Je kunt de barrels gebruiken als statafel, als prullenbak of als display, zoals we die laatst voor Aperol Spritz en AkzoNobel hebben ontwikkeld. Wil je meer weten over deze creatieve (marketing)oplossing? Neem dan vandaag nog contact met ons op, we vertellen je er met plezier…

Lees meer

Unilever Noord-Amerika kiest voor Menuez International

We zijn al de partner van Unilever Nederland en België, sinds dit jaar zijn we ook verantwoordelijk voor alle lokale onlinemarketingactiviteiten van Unilever Noord-Amerika. Met een speciale ‘Hyper-Local-strategie’ zal een vast Menuez-team de merken van Unilever Noord-Amerika ondersteunen met het design en de inzet van hyperlokale banner- en socialmediacampagnes. Met het professionaliseren van de online…

Lees meer

Jack Daniel’s kiest voor Menuez International

Niemand minder dan Jack Daniel’s is klant geworden van Menuez, en daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op.
Met een speciale ‘Local Hero-strategie’ zal Menuez de horecaondernemers en vertegenwoordigers van Jack Daniel’s ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en de verkoop van de populaire Tennessee-whiskey.

Lees meer

Project in the spotlight: katoenen tas Redken

In opdracht van Redken hebben we afgelopen maand een prachtige katoenen tas ontworpen en er daarvan 10.000 geproduceerd. De tasjes zijn een onderdeel van een campagne die door de businesspartners van Redken aan L’Oréal-kappers door heel Nederland wordt aangeboden. Lijkt het je leuk om ook zulke mooie merktassen aan je relaties uit te delen? Laat…

Lees meer
Sligro broodje van de maand

Sligro Food Group broodje van de maand

Wist je dat wij voor Sligro Food Group hun broodje van de maand re-orderen? De 41 klanten van Sligro ontvangen vervolgens, met of zonder personalisatie, al het bijhorend promotiemateriaal (print, digitaal en inclusief het recept). Als dat geen service is! Mocht je in de maand november het broodje van de maand tegenkomen, wij kunnen het broodje gehakt…

Lees meer

Menuez verbindt via hyper local bannering

Menuez helpt de horeca met digitale microcampagnes. Zo was Menuez tijdens de eerste lockdown in maart al één van de bedrijven die steun bood aan het initiatief “Help de horeca”. Menuez lanceerde in april 2020 de eerste online bannercampagnes om lokale horeca in Nederland te ondersteunen bij de wederopbouw. Samen met een aantal merken als Lipton, Ben&Jerry’s…

Lees meer

Red Bull zet juist nu bannering in!

Om midden in een pandemie in contact te blijven met klanten en te blijven ondersteunen, kiest Red Bull voor de inzet van Hyper Local Bannering.De Campagne “Kickstart je dag/avond bij:…” zal breed ingezet worden bij klanten. We houden alle campagnes nog even in de wacht, tot het moment dat de Horeca weer open gaat!Menuez creëert…

Lees meer

L’Oréal Matrix Mokka Banner campagne van start

De campagne “We like the way you MOCHA!” wordt in november 2020 ingezet bij zo’n 50 salons waar je terecht kan voor de nieuwe Mokka haarkleuring. De banners worden 3 weken lang gepresenteerd op mobiele telefoons in een straal van 1.5 kilometer rondom de salons. Target vrouwen. In deze banner wordt opgeroepen om een afspraak…

Lees meer