Jack Daniel’s kiest voor Menuez International

Niemand minder dan Jack Daniel’s is klant geworden van Menuez, en daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op.
Met een speciale ‘Local Hero-strategie’ zal Menuez de horecaondernemers en vertegenwoordigers van Jack Daniel’s ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en de verkoop van de populaire Tennessee-whiskey.

Lees meer

Menuez verbindt via hyper local bannering

Menuez helpt de horeca met digitale microcampagnes. Zo was Menuez tijdens de eerste lockdown in maart al één van de bedrijven die steun bood aan het initiatief “Help de horeca”. Menuez lanceerde in april 2020 de eerste online bannercampagnes om lokale horeca in Nederland te ondersteunen bij de wederopbouw. Samen met een aantal merken als Lipton, Ben&Jerry’s…

Lees meer

Red Bull zet juist nu bannering in!

Om midden in een pandemie in contact te blijven met klanten en te blijven ondersteunen, kiest Red Bull voor de inzet van Hyper Local Bannering.De Campagne “Kickstart je dag/avond bij:…” zal breed ingezet worden bij klanten. We houden alle campagnes nog even in de wacht, tot het moment dat de Horeca weer open gaat!Menuez creëert…

Lees meer

L’Oréal Matrix Mokka Banner campagne van start

De campagne “We like the way you MOCHA!” wordt in november 2020 ingezet bij zo’n 50 salons waar je terecht kan voor de nieuwe Mokka haarkleuring. De banners worden 3 weken lang gepresenteerd op mobiele telefoons in een straal van 1.5 kilometer rondom de salons. Target vrouwen. In deze banner wordt opgeroepen om een afspraak…

Lees meer