Om horecaondernemers te ondersteunen in deze uitdagende tijden bieden steeds meer merken als bijvoorbeeld Aperol Spritz, PepsiCo en Duvel horecaondernemers de mogelijkheid om op hun kosten een QR-pakket met daarin een digitale menukaart en een QR-sticker samen te stellen.

Personaliseren digitale menukaart en QR-sticker

Het bestellen van het QR-pakket doen de horecaondernemers binnen het persoonlijke Brand Management Platform van het merk. Hier kunnen ze uit vier opties het design van de QR-sticker en de digitale menukaart selecteren om dit vervolgens eventueel te personaliseren door het eigen logo eraan toe te voegen. De ondernemers ontvangen vervolgens standaardstickers met hun QR-code(s) die ze op de tafels kunnen plakken. Optioneel kun je als merk de optie aanbieden het QR-codedrukwerk op marmeren/houten/aluminium bordjes en tafelnummers via het platform te laten bestellen.

Bestellen en betalen met de QR-code

Naast de digitale menukaart en de QR-code is het verder ook mogelijk om een bestel- en betaaloptie aan het QR-pakket toe te voegen. Het toevoegen van de besteloptie biedt horecaondernemers naast gemak en snelheid ook slimme extra upsellingmogelijkheden die voor een hogere gemiddelde besteding en doorloopsnelheid kunnen zorgen.

Meer weten over de digitale menukaart en QR-module?

Ben je benieuwd hoe ook jij als merk de handige digitale menukaart met QR-code als service aan jouw horecapartners kunt aanbieden? Neem dan gerust contact met ons op. Onze experts delen met plezier hun kennis en ervaring.