Double Dutch en PepsiCo bieden Pizza Hut-franchisenemers in België mooie kwalitatieve cocktailkaarten aan, gepresenteerd in stijlvolle, zwarte tafelstandaards, aan. Deze nieuwe drankenkaarten kunnen ze ontwerpen, laten drukken en optioneel ook digitaliseren met behulp van Menuez. Door de unieke personalisatie mogelijkheden raken ondernemers niet hun eigen look-and-feel kwijt en kunnen zij zelfs de inhoud van het menu aanpassen naar wens. 

Cocktails zijn populair

Cocktails zijn populair bij consumenten en ook ondernemers zien er steeds vaker de meerwaarde van in. En niet alleen omdat je gasten onophoudelijk kunt verrassen met nieuwe smaken. Ook de winstmarges op cocktails maken ze een interessante toevoeging aan het drinks menu. Want waar Nederland langzaam de cocktailcultuur omarmt, zijn gasten steeds vaker bereid wat meer te betalen voor een ‘mooi’ drankje.

Gepersonaliseerde cocktailkaart
Het samenstellen van de cocktailkaart werkt voor de franchisenemers net zo snel en eenvoudig als ze   van de andere drankenkaarten van PepsiCo gewend zijn. Zo kunnen ze op het Brand Management Platform kiezen uit verschillende basisontwerpen en -kleuren, waardoor er altijd een passende uitstraling tussen zit. Na het selecteren van het aantal cocktails en mocktails en het basismodel, kunnen ze snel en gemakkelijk hun menukaart opmaken in het design dat bij hun eigen stijl past. Nadat het design en de cocktails zijn gekozen, regelt Menuez de tekstcontrole en de levering van de duurzame kaarten en stijlvolle, zwarte menuhouder. Binnen 10 werkdagen na ontwerp staat de cocktailkaart op tafel.

Enthousiast in de markt ontvangen
Dat Double Dutch en PepsiCo voor horeca ondernemers de mogelijkheid creëren om zelf verschillende cocktailkaarten te ontwerpen en op hun kosten de kaarten te laten drukken, is door de franchisenemers van Pizza Hut zeer goed ontvangen. Benieuwd of het bieden van deze lokale marketing ondersteuning ook voor jouw merk toegevoegde waarde kan hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Onze experts delen met plezier hun kennis en ervaring.