Een nieuwe maand is een nieuwe klant bij Menuez. 🙌 Althans, daar begint het in ieder geval erg op te lijken aangezien we vandaag bekend mogen maken dat ook @JudoBondNederland voor ons heeft gekozen. 🥋

De samenwerking is gericht op het ondersteunen van de ruim 530 bij JBN aangesloten clubs en verenigingen die aikido, jiujitsu en/of judo aanbieden. Zij kunnen hiermee profiteren van een gepersonaliseerde en doelgerichte marketingaanpak.

Op het Brand Management Platform worden door JBN verschillende communicatiemiddelen, waaronder flyers, posters en banners, beschikbaar gesteld. Elke club of vereniging kan door de personalisatiemogelijkheden hiermee eigen marketingmaterialen creëren. Deze zullen aansluiten bij hun specifieke behoeften en lokale context, zonder de overkoepelende visuele identiteit van Judo Bond Nederland te verliezen.

De succesvolle campagne ‘Gun je kind judo’, die JBN al enkele jaren inzet om jonge kinderen (en hun ouders) kennis te laten maken met de voordelen van de judosport, was het onderwerp van de eerste promotionele activiteit die samen met Menuez is uitgerold. Hier is door vele clubs en verenigingen enthousiast gebruik van gemaakt gedurende de zomer.

Bedankt voor het vertrouwen @Jeroen de Bruin, @ Rob Geleijnse we kijken ernaar uit om samen de zichtbaarheid van aikido, jiujitsu en judo in Nederland te vergroten.