Een jaar nadat we gestart zijn met onze menukaarten oplossing voor Disaronno International in de Benelux, breiden we de lokale marketingactiviteiten nu verder uit naar het Verenigd Koninkrijk. In het land van thee en bier zal Menuez met een op maat gemaakt Brand Management Platform vertegenwoordigers van Disaronno in de UK ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en de verkoop van hun verschillende populaire alcoholische merken zoals Tia Maria, Isolabella, Barceló, Busker, Engine en Disaronno.

 

Gegarandeerde uniforme uitstraling
Het uitbreiden van de lokale online marketingactiviteiten in het Verenigd Koninkrijk komt niet uit de lucht vallen. De cocktail- en drankenkaarten van Disaronno in Nederland zijn enthousiast ontvangen. En dat geeft vertrouwen. Disaronno is door de samenwerking met Menuez gegarandeerd van een uniforme uitstraling en ze hebben meer inzicht in de lokale horeca-activiteiten, terwijl de horecaondernemers zelf flexibel kunnen inspelen op hun lokale marketingstrategie.

Joost Pronk, Trade Marketing Manager Disaronno International: “Door alle activiteiten centraal inzichtelijk te maken, kunnen we samen met de horecaondernemers alle communicatieactiviteiten nu ook in Engeland optimaal op elkaar afstemmen voor een maximaal effect.”

Mooie samenwerking smaakt naar meer
Geerteke Verbaten, oprichter Menuez International, vult aan: “Dat Disaronno met ons Brand Management Platform wil uitbreiden naar Engeland, geeft aan dat ze vertrouwen hebben in het platform. We kijken dan ook met veel enthousiasme uit naar de toekomst van onze samenwerking.” 

Benieuwd of een Brand Management Platform of een menukaarten strategie ook voor jouw merk toegevoegde waarde kan bieden? Neem dan gerust contact met ons op. Onze experts delen met plezier hun kennis en ervaring.