Op verzoek van L’Oréal organiseerde Menuez onlangs een dag speciaal voor de stagiairs. Doel van de middag was om de kennis en ervaring van de stagiairs op het gebied van lokale marketing(materialen) en het Brand Management Platform dat Menuez voor L’Oréal Benelux heeft ontwikkeld, te vergroten.

Gedurende de middag zijn bijna alle marketingmiddelen die L’Oréal via het platform inzet, aan bod gekomen. Van het aanleveren van drukwerkbestanden, digitale doorvertalingen, kleurmogelijkheden en printtechnieken tot het opmaken en inkopen van lokale online bannercampagnes. Verder zijn ook het beheer van de beeldbank en het productieproces van alle overige producten zoals kleding, stickers, stoepborden en gevelbekleding besproken. Het enthousiasme van de deelnemers heeft ervoor gezorgd dat zowel Menuez als L’Oréal met veel plezier terugkijken op een geslaagde middag.

Lijkt het jou als merk ook leuk om de kennis van je stagiairs op het gebied van lokale marketing(materialen) te vergroten? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op. Met plezier delen wij namelijk onze kennis en ervaring.