Na de succesvolle editie van ‘Het Lipton Terras van 2022’ zet Lipton Ice Tea dit jaar het ondernemerschap opnieuw in het zonnetje. De horeca-eigenaren van de mooiste, gezelligste en populairste terrassen van Nederland maken kans op fantastische prijzen. Menuez produceert en verspreidt het promotiemateriaal voor deze sympathieke campagne.

Gratis verkoopondersteunende materialen

Het sympathieke van de actie is dat alle Lipton-horecaondernemingen met een terras automatisch meedoen aan deze campagne. Op Unileverpartners.nl kunnen zij terecht voor gratis verkoopondersteunende materialen waarmee ze aan hun terrasgasten laten zien dat hun terras in de race is voor Hét Lipton Terras van 2023. 

Het pakket bestaat dit jaar uit:

  • A5-tafelkaart (staand)
  • Vilt
  • Menukaarthouder-sticker

Om de actie zo persoonlijk mogelijk te maken, kunnen horeca-eigenaren de tafelkaart ook nog personaliseren door hun logo aan het drukwerk toe te voegen en delen van de tekst aan te passen. Het is zelfs mogelijk om een foto van de horecaonderneming te uploaden. Wil jij jouw tafelkaart graag personaliseren? Ga dan naar Unileverbeeldbank.nl.

Grote rol voor de QR-code

Door te stemmen bepaalt de terrasgast vervolgens de winnaar. Alle Lipton Ice Tea- horeca flessen, plus de gratis verkoopondersteunende materialen, zijn voorzien van een QR-code. De terrasgasten hoeven enkel de QR-code te scannen om te stemmen. Mede omdat de persoonlijke QR-code in de actie heel belangrijk is, controleert het team van Menuez iedere bestelling. Wij zorgen ervoor dat de merkidentiteit is gewaarborgd en de bestelling conform budget is, we verzorgen de opmaak, controleren de tekst en de QR-code, nemen de inkoop uit handen en zorgen ervoor dat alle producten met de meest hoogwaardige materialen worden geproduceerd. Om er zeker van te zijn dat de bestellingen op tijd en bij de juiste horecaondernemers zouden worden afgeleverd, zal het team van Menuez de eerste bestellingen persoonlijk door heel Nederland bezorgen.

Dat het beste terras maar mag winnen!

Dat Lipton ook dit jaar weer de mogelijkheid creëert voor horecaondernemers om zichzelf nog beter op de kaart te zetten, wordt in de markt opnieuw goed ontvangen. De verwachtingen voor de campagne zijn dan ook hoog. Benieuwd of het aanbieden van (gratis) lokale promotiematerialen ook voor jouw merk toegevoegde waarde kan hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Onze experts delen met plezier hun kennis en ervaring.